«Arsènic i ganxet»
Un crític teatral que acaba de casar-se decideix visitar a les seves ancianes ties que el van criar abans de marxar de lluna de mel. Durant la visita descobrirà que les encantadores velletes tenen una manera molt peculiar de practicar la caritat.
«Totes som el Petit Príncep»
«Totes som el Petit Príncep» acompanya a les noies del grup de teatre en una adaptació de la història popular on totes elles són les protagonistes. Les noies viatjaran per diferents asteroides i es trobaran amb entranyables personatges, com una pilot, una guineu, una matemàtica o una reina.
«Alana & Pitch»
En un viatge d’estiu familiar, una nena descobreix uns petits amics que la portaran a viure una gran aventura. Amics, família, comèdia i fantasia es el que us espera!!!!
«And then there were none (2 finals)»
Ten strangers are summoned to a remote island. All that the guests have in common is a wicked past they’re unwilling to reveal and a secret that will seal their fate. For each has been marked for murder. As the weather turns and the group is cut off from the mainland, the bloodbath begins and one by one they are brutally murdered in accordance with the lines of a sinister nursery rhyme.
In writing the stage version of her most successful and darkest novels during the Second World War, Agatha Christie responded to the mood of the times by introducing a more positive ending. The play was a smash hit in the West End and on Broadway. The alternate version of the play’s ending, drawn from the novel and using entirely Agatha Christie’s own words, is now available in this updated edition.
«And then there were none (català - 2finals)»
Deu desconeguts són convocats a una illa remota. L’únic que tenen en comú és un passat fosc que no volen revelar i un secret que segellarà el seu destí. Tots han estat marcats per morir. A mesura que el temps empitjora i el grup queda incomunicat del continent, comença la massacre, i un per un són assassinats brutalment segons els versos d’una macabra cançó infantil.
En escriure la versió teatral d’una de les seves novel·les més fosques i exitoses durant la Segona Guerra Mundial, Agatha Christie va respondre a l’estat d’ànim de l’època introduint un final més positiu. L’obra va ser un èxit rotund al West End i a Broadway. La versió alternativa del final, extreta de la novel·la i utilitzant exclusivament les paraules originals d’Agatha Christie, està ara disponible en aquesta edició actualitzada.
«Les tres mosqueteres»
Lucille D’Artagnan és una jove que vol allistar-se al cos de les Mosqueteres de la Reina de França. A París coneixerà a Arlet, Aramis i Adele i juntes hauran d’ajudar a Juliet a recuperar les joies de la Reina que estan en poder de la Duquessa de Buckingham. Però el Cardenal Richelieu i els seus aliats intentaran desfer els seus plans.
«Matilda»
La Matilda és una nena de 5 anys amb un cervell increïble i li apassiona la lectura. Desgraciadament viu amb una família que no la cuida, i quan arriba a l'escola, veu que la malvada directora, la Sta. Trunchbull, té instal·lada una dictadura. L'única esperança de la Matilda és l'ajuda de la seva mestra, la Sta. Honey, dolça i amable, a qui acompanya una història que no us deixarà indiferents!
«Innominable»
«El diari d'en Roger»
«El diari d’en Roger» segueix les caòtiques aventures d’un adolescent anomenat Roger, que es troba enfrontant-se als reptes de l’escola, la família i les relacions socials. A mesura que intenta ser popular i trobar el seu lloc en el món, es veu embolicat en una sèrie de situacions ridícules i frustrants. Amb l’ajuda del seu millor amic, en Martí, el Roger intenta superar els obstacles que es troba, tot i que sovint les seves idees acaben sortint malament. La història explica amb un to humorístic, situacions del pas a l’adolescència de qualsevol infant. Perquè… Qui no ha volgut ser mai el “popu”?
«El tresor d’Ahkmenrah»
Larry Daley és un somiador de bon cor que es creu destinat a l’èxit amb els seus invents, però per poder mantenir al seu fill necessita treballar. De sobte, li sorgeix la possibilitat de treballar de guàrdia de seguretat nocturn al museu d’història natural de la ciutat i no s’ho pensa dos cops. Però la feina no serà tan bonica com creu, ja que el museu guarda el tresor d’Ahkmenrah, i en una sola nit, passaran moltes coses extraordinàries.
«Heathers (El musical)»
Heathers: The Musical és una adaptació escènica de la pel·lícula de culte de 1989 Heathers. Aquest musical, amb música, lletres i llibret de Kevin Murphy i Laurence O’Keefe, presenta una fosca i satírica visió de la vida adolescent als anys 80.
La història segueix Veronica Sawyer, una estudiant intel·ligent, però impopular, que aconsegueix entrar al cercle de les “Heathers”, el trio de noies més popular i temut de l’institut Westerburg. Tot i gaudir inicialment dels beneficis de la seva nova posició social, Veronica aviat descobreix la toxicitat i crueltat del grup. Quan coneix J.D., un noi misteriós i rebel, es deixa arrossegar per un pla per eliminar els opressors de l'institut… amb conseqüències mortals.
Entre números musicals carregats d'energia, humor negre i reflexions sobre el suïcidi, el bullying i la pressió social, Heathers: The Musical és una història sobre el poder, la venjança i el difícil camí cap a l’acceptació personal.
Espectacle recomanat per a persones a partir dels 14 anys.
«Night mother (català)»
L'obra comença quan Jessie li explica a Mamà amb tota tranquil·litat que l'endemà al matí estarà morta, ja que planeja el seu propi suïcidi aquesta mateixa nit (això ho revela amb tota normalitat mentre ordena la casa i es prepara per a fer-li la manicura a la seva mare). El diàleg que segueix entre Jessie i Mamà va revelant a poc a poc les raons que l'han portat a aquesta decisió, la seva vida amb Mamà i el gran detall amb què ha planificat la seva pròpia mort. Tot això culmina amb un inquietant, al mateix temps que inevitable, clímax.
«Animals de companyia»
Una colla d’amics es reuneix per celebrar un sopar de benvinguda el dia que la Mar torna a casa després d’haver estat ingressada per un trastorn psiquiàtric durant dos mesos.
Però la festa sorpresa es complica quan un dels amics confessa un secret inesperat i acaben sortint els draps bruts de tots els personatges.
En un to de comèdia realista, l’obra posa en dubte els valors de l’amistat i la sinceritat, en una història d’egos i enveges que constata que la soledat i la necessitat d’afecte poden fer que tots plegats ens convertim en animals de companyia.
«El Déu dels animals»
El Déu Urú és un gran creador d’animals i dedica cada minut de la seva vida a cuidar i analitzar les seves criatures. Tot i la seva dedicació, alguns dels animals no estan contents amb el seu aspecte i això li portarà molts mals de caps, sobretot si l’eixelebrat del seu ajudant fa tota la feina al revés. En aquesta obra veurem tres històries que ens faran reflexionar sobre la importància de valorar-nos i estimar-nos tal i com som.